Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK
 
Úvod a všeobecné ustanovenia
 
Vážený zákazník,
 
vitajte v našom internetovom obchode, kde je naším cieľom poskytovať vám kvalitné produkty a služby. S vaším nákupom prichádza záruka spokojnosti, no ak by sa predsa len stala chyba, sme tu, aby sme ju rýchlo a efektívne vyriešili. Tento dokument obsahuje naše podmienky reklamácie, ktoré sú v súlade so zákonnými normami pre ochranu spotrebiteľa.
 
Predávajúci:
SIGMA PUMPY SK s.r.o.
IČO: 36312509
so sídlom: Trenčianska 29/1887, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
zapísanej v obchodnom registri vedenom Okresným súdom v Trenčíne, oddiel Sro,
vložka č.: 11979/R
kontaktné údaje predávajúceho sú uvedené na www.sigmashop.sk
email: sigma@sigma.sk
telefón: 00421 32 7719200
 
1. Všeobecné ustanovenia:
a. Zákazník má právo na reklamáciu v prípade vadného tovaru alebo nesplnenia dohodnutej špecifikácie.
b. Reklamácie sú akceptované v dobe uvedenej v zákonných predpisoch platných pre Slovenskú republiku
c. Naša spoločnosť sa zaväzuje k etickému prístupu k reklamáciám s dôrazom na spokojnosť zákazníka.
 
2. Podmienky reklamácie a vrátenie tovaru
 
a) Podmienky reklamácie:
a. Zákazník je povinný nahlásiť reklamáciu písomne v lehote do 24 mesiacov od zistenia vady
b. Reklamácie budú akceptované len s pôvodným dokladom o kúpe
c. V prípade akceptovanej reklamácie zabezpečíme rýchlu a bezproblémovú výmenu tovaru alebo jeho opravu
 
b) Vrátenie tovaru:
a. Zakúpený tovar možno vrátiť v zákonom stanovenom termíne.
b. Vrátený tovar musí byť nepoužitý, v originálnom obale a s kompletným príslušenstvom.
 
 
3. Riešenie reklamácií a náhrady
 
Riešenie reklamácií:
a. E-shop zabezpečí rýchle a efektívne riešenie reklamácií s cieľom minimalizovať nepríjemnosti pre zákazníka.
b. V prípade neriešiteľnej reklamácie je zákazníkovi poskytnutá možnosť vrátenia plnej sumy alebo výmeny za iný tovar.
 
4. Náhrady a kompenzácie:
a. V prípade oprávnených reklamácií je možná náhrada škody alebo kompenzácia za vzniknuté nepríjemnosti.
b. Naša spoločnosť sa snaží vyjsť v ústrety individuálnym potrebám každého zákazníka, a preto sme pripravení ponúknuť flexibilné riešenia v prípade nespokojnosti.
 
5. Časový rámec reklamácií, kontakt na reklamácie a
 
Časový rámec reklamácií:
a. E-shop sa zaväzuje vybaviť reklamácie v čo najkratšom možnom čase, s dodržiavaním legislatívne stanoveného časového rámca.
b. Transparentná komunikácia s zákazníkom a informovanie o priebehu reklamácie sú pre nás prioritou.
c. Zákazníci môžu kontaktovať oddelenie reklamácií prostredníctvom uvedených kontaktných informácií na webovom sídle e-shopu.
d. Naša spoločnosť si zakladá na komunikácii so zákazníkmi a zabezpečí, aby vaše otázky a obavy boli rýchlo a profesionálne vyriešené.
 
Tento reklamačný poriadok je pre vás vytvorený s cieľom zabezpečiť jasné, férové a bezproblémové riešenie reklamácií. Ďakujeme za dôveru a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s vami.
 
 

V Novom Meste nad Váhom 27.01.2024